FUEGO - O clipa de sinceritate...



Dragii mei,
 

Este timpul să vă mulţumesc acum...
Ei bine, sunt emoţionat şi simt, şi cred că cel mai veridic mesaj pe care vi-l pot transmite este simbolizat de dragostea şi respectul pe care vi le port şi vi le transmit constant, prin muzica mea.
Prezenţa voastră în viaţa şi în cariera mea reprezintă, în esenţă, sensul meu în tabloul muzicii.
Apreciez enorm implicarea voastră în tot ce înseamnă activitatea şi proiectele mele, devotamentul şi susţinerea voastră şi, mai presus de toate, iubirea primită de la voi.
Vă mulţumesc că aţi fost alături de mine în concertul de la Sala Palatului, că m-aţi susţinut şi m-aţi încurajat şi, de asemenea, ţin să vă arăt toată recunoştinţa, vouă, celor ce mă apreciaţi, precum şi administratorilor celor două
site-uri, Fuego's Blog şi Fan Club Fuego România, prin intermediul cărora voi mi-aţi transmis mesaje de încurajare.
Vă mărturisesc sincer că le-am primit şi citit pe toate şi am fost încântat. Nu am reuşit, din păcate, să vă răspund.
O fac astăzi. Şi cum aş putea altfel, decât prin aceste umile versuri, ale lui Constantin Cârjan, cuprinse de vocea sublimă a Pompiliei Stoian:


"Prieteni dragi, ne cunoaştem de-o viaţă.
De ani şi ani, lângă mine va ştiu.
Mi-aţi dat mereu, c-un surâs, o povaţă 
Şi-n ceasul  greu, mi-aţi fost sprijinul viu.

Prieteni dragi, ce-mi apăraţi drumul în tăcere,
M-aţi însoţit la fericire şi durere.
Vă chem din nou, stând cu gândul de vorbă
La ceas târziu, cu iubire vă scriu..."

Vă pup pe suflet,
Paul Ciprian Surugiu - Fuego
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template