Fuego, cameleon pe scena Salii Palatului...


Vezi aici cate tinute a schimbat in timpul spectacolului sau 
"Obrazul subtire cu cheltuiala se tine", spune o vorba din popor. Fuego se pare ca si-a invatat lectia si acorda o atentie sporita imaginii sale, iar rezultatele se vad.
Vineri seara, in timpul spectacolului sau de la Sala Palatului, cantaretul a schimbat nu mai putin de sase tinute, care mai de care mai fistichii si, bineinteles, ingenios lucrate. Incepand cu o redingota originala, la care a atasat o pelerina gen "Batman", pana la sacouri brodate manual, ce aminteau de hainele persoanelor de la casele regale, artistul s-a reinventat de fiecare data cand a aparut in fata publicului sau.
Putina lume stie insa ca o mare parte din tinutele purtate de Fuego pe scena, sau in emisiunile TV unde este invitat, sunt realizate de designerul Doina Levintza.
"Fuego a ajuns la mine la recomandarea unei cunostinte. Ne-am intalnit, am stabilit cam ce ar vrea si i-am facut patru costume unicat. Toate sunt brodate manual si au elemente care le dau o nota de unicitate.
De exemplu, pelerina neagra este creatia mea, o piesa de rezistenta, dupa cum ati vazut. 
 Ca bani, nu stiu cat a costat. Tin minte ca fiind vorba despre patru creatii i-am facut o reducere semnificativa. Si am facut-o cu drag pentru ca il admir ca artist", a declarat Doina Levintza in exclusivitate pentru CANCAN.ro. 
Simona Odorhean
Cancan, 19 noiembrie 2012
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template