Muzica, doar muzica...

Fuego - imaginea unei muzici de suflet, romantica, sensibila, subtila, decenta, discreta...

"Este mai mult decat onorant sa simti caldura celor ce iti asculta si iti iubesc muzica, sa stii ca esti parte din cantecul vietii lor si ca, pentru toate acestea, mai esti si premiat.
 Am trait unul dintre cele mai frumoase momente cand am fost invitat de Busuioc TV in recital si mi-am reintalnit prietenii de suflet, unii dintre cei mai mari artisti ai Basarabiei, Zinaida Julea, sora mea de peste Prut, alaturi de care am incheiat spectacolul si Mihai Ciobanu, cel care mi-a daruit piesa "Casa parinteasca", dar si Vasile si Vitalie Advahov, care m-au acompaniat in cele mai frumoase si grandioase proiecte ale sufletului meu.
 Atunci cand munca si devotamentul pentru scena sunt completate de recunostinta celor carora te adresezi, continui sa realizezi pentru ei muzica si vers. Tocmai de aceea voi darui un spectacol, publicului basarabean, pe 11 martie, intr-o primavara in care iubirea va inflori, dar si lacrimi de cantec in cadrul turneului national, care va debuta pe 20 martie, la Constanta.
Caci muzica, doar muzica e timp sonor, limbaj al sufletului, pictura a orbilor si poate, cea mai frumoasa forma de magie..."
Paul Surugiu - Fuego
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template