Fuego - "Drumul catre eternitatea artistica..."

"... Imi transformati viata intr-o piesa fascinanta..."

Fuego - "Drumul catre eternitatea artistica..."
"Asculta, priveste si taci!...
Asculta, sa-nveti sa vorbesti,
Priveste, sa-nveti sa cladesti...
Si taci, sa-ntelegi ce sa faci...
Asculta, priveste si taci!"
(Ion Minulescu, "A XI-a porunca")
 Emotia muzicii si freamatul povestilor cantate. O ruga visata. Toate vor desavarsi atmosfera, vor implini arta, luminand concertul ce va ramane cu siguranta, un laitmotiv al primaverii, o amintire speciala pentru toti cei care vor fi parte din el.
Turneul de primavara ce va debuta in acest an pe 20 martie si va poposi  in 11 orase, va fi o premiera pentru publicul lui Fuego. Spectacolele se vor desfasura intr-o alta regie, iar publicul va fi inclus in program, fiind pus pe un plan superior, iar ulterior, cu sprijinul Editurii Anamarol, acesta va fi recompensat cu alte emotii, adunate in cuvinte, masluite de tipar si intitulate simplu: "carti de suflet".
"O lacrima de cantec" e un simbol pentru cel care, printr-un talent nemasurat, descopera caldura inimii si, prin sensibilitatea cantecelor si a versurilor sale, aduce lumii substanta si implinire, ritm si simtiri unice. De asemenea, concertul in sine va fi o lacrima cu cantece speciale, o ruga adresata dragostei si existentelor pline de cadente nepretuite.
 Iata cum contureaza Fuego, in cateva idei, acest periplu marcat de farmecul primaverii, de aparitia florilor si de lumina care imbraca lumea intr-o alta mantie:
"Spectacolul "O lacrima de cantec" imi ofera, din nou, posibilitatea de a ma intalni cu cei ce simt si respira iubirea, ce fac altar cantecului de dragoste si primesc, fara menajamente, mesajele pe care muzica si poezia mea le insufla.
Calatoria prin tara sufletului meu, pentru publicul ce ma asteapta, ma responsabilizeaza si ma determina sa va aduc in dar cele mai frumoase refrene, prezentate intr-o noua forma, precum si bijuterii muzicale imprimate special pentru acest turneu.
Vom da impreuna o alta nuanta serilor minunate in care ne vom intalni, incercand sa ne bucuram de mirajul dragostei, de minunile vietii si meandrele destinului de artist, de puterea pe care iubirea o asaza asupra noastra.
Ar fi greu ca ceva sau cineva sa egaleze numarul de recorduri si trairi intense pe care le-am capatat, in ani, pe parcursul turneelor de iarna si de primavara din tara.
Tocmai de aceea, revin cu o fericire complexa, pentru care cuvintele ar deveni infime daca ar incerca sa o descrie, in toate aceste locuri, care mi-au fost si imi sunt alaturi in inima si pe drumul meu catre eternitatea artistica. Acest turneu va este dedicat pe deplin, voua, celor ce zilnic imi transformati viata intr-o piesa fascinanta si destinul intr-o verosimila
lacrima de cantec." 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template