"Copilaria... taram fermecat de amintire..."


"O poarta deschisa spre copilarie, prin inima Transilvaniei..."
 "Copilaria... taram fermecat de amintire, de joaca, de uimire. Lume a inocentei si a inceputurilor in toate, marcata de sentimente pure, de locurile natale, de istoria sufletului nostru.
M-am reintors cu drag in inima Ardealului, in Turda mea natala, cea care, desi prafuita de adieri desuete, isi pastreaza viu spiritul consfintit in timp, ca un colos
 al existentei mele.
Turda e insasi copilaria mea. Cu Ariesul, pe malul caruia mi-am visat drumul artistic, cu scolile si oamenii care mi-au fost alaturi si m-au format, cu imaginile de joc si veselie, cu salina in care alergam, cu drumurile serpuite catre sala de repetitii, cu magnificile porti ale individualizarii mele.
De toate mi-am amintit acum, cu o nemasurata bucurie, cand am vizitat Salina Turda, podul catre inima Transilvaniei, un loc nealterat, de o frumusete si complexitate cum rar vezi in tarile europene.
Salina Turda, simbolul copilariei mele, m-a impresionat, caci a devenit acum un veritabil loc de odihna, tratament si relaxare. Reabilitarea a transformat acest loc intr-unul care nu te poate lasa indiferent. Lumini, un concept complex, arhitectura futurista, sala de spectacole, toate se regasesc in salina, in zona mea tainica de copilarie, ce starneste ecouri profunde in inima mea.
Desi e un oras de munte, aparent lipsit de atractii, Turda merita vizitata. Si nu doar pentru ca are un mister aparte, ci pentru ca aici, in linistea noptilor, poti regasi momentele esentiale ale destinului tau.
Iar pentru mine, cei mai frumosi ani ai vietii au fost marcati de Turda, de lumina ce-mi alina idealul, de inima Transilvaniei, care a deschis acum si va pastra pentru vesnicie descuiata poarta catre copilaria mea..."
Paul Surugiu - Fuego
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template