FUEGO şi DOINA LEVINTZA - o colaborare de succes


FUEGO: "Cu ajutorul ei am înţeles că trebuie să îndrăznesc..."

"În ani, am învăţat cum să evoluez. Matematic, mi-am zis că trebuie să încerc să urc, să fiu profesionist, să pot ajunge la nivelul în care mă poate judeca doar publicul pentru ceea ce fac.
Nu am fost niciodată un împătimit al modei, în schimb am considerat mereu că trebuie să mă prezint impecabil în faţa celor care vin să mă vadă.
Muzica mea impune o astfel de atitudine şi, poate de asta, am ales mereu să fiu clasic, poate banal, dar elegant.
De doi ani, cu bucurie, am descoperit că trebuie să trec
la alt nivel.
O onoare pentru mine, doamna
DOINA LEVINTZA,
poate cel mai important artist din zona de creaţie vestimentară din România, este cea care s-a ocupat şi se ocupă în continuare de ţinutele mele vestimentare.
Mă sfătuieşte, naşte concepte pentru haine de scenă şi, mai presus de toate, mă scoate din zona de confort.
Cu ajutorul ei am înţeles că trebuie să îndrăznesc, să port culori, să fiu spectaculos, în aceeaşi măsură în care apariţia mea denotă decenţă şi eleganţă.
Şi în această iarnă e alături de mine. În aceeaşi manieră inedită.
Pentru că vorbim de un Crăciun românesc, Doina Levintza transpune satul, tradiţia şi valorile sale în costumele mele, realizând piese unice, care vor reprezenta o surpriză pentru toţi.
O artistă. Asta este Doina Levintza. Cariera vorbeşte despre ea şi... cred eu că e acel spirit care naşte, în orice moment, artă reală.
A fost o provocare pentru amândoi. Pentru mine e şi o responsabilitate, dar sunt bucuros că relaţia noastră s-a transformat într-o prietenie profesională cu bătaie lungă. Şi-i mulţumesc pentru tot.
Jos pălăria,
DOINA LEVINTZA!"
Paul Surugiu - FUEGO
17 noiembrie 2014

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template