FUEGO: "Pentru mine, este simbolul copilăriei..."


FUEGO: "Sunt privilegiat că mă mai pot bucura de o astfel de comoară..."

"Dragi prieteni,
E minunat să ai parte, în continuare, de alinarea vocii şi înţelepciunii ce vine din partea bunicii tale.
Sunt unul dintre privilegiaţii care se mai pot bucura de o astfel de comoară. De grija şi sfaturile celei care, străbătând ani cu greutăţi, a ajuns acum în vremea în care fericirea vine din împlinirea celor pe care i-a crescut şi i-a îndrumat.
Astăzi este ziua bunicii mele.
Bubulina, cum îi spun eu, de dimineaţă, când am sunat-o, mi-a spus că viaţa ei, până acum şi de acum înainte, a fost şi va fi ca un buchet de flori de toamnă. Unele fire s-au ofilit, altele au înflorit, dar e bucuroasă că iernile şi verile nu i-au furat gândurile frumoase, zâmbetul copiilor şi lumina ce vine din partea nepoţilor.
Pentru mine, amintirile cu bunica
sunt încântare.
Om de omenie rară, de-un bun simţ ardelenesc cum nu mai găseşti astăzi, cu spirit dramatic şi veselie pe chip, chiar şi în momentele dificile, Bubulina este, pentru mine, simbolul copilăriei, poveţele adolescenţei, alinarea de acum şi prilejul ideal de a mă reîntoarce în preajma casei şi-a perioadei de început de viaţă.
La mulţi ani!
Mai jos, ea debordând de mândrie că fata ei are un copil şi eu, în faşă,
la câteva luni."
Paul Surugiu - FUEGO
12 noiembrie 2014

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template