FUEGO: "A fost o minune. Acum este un erou..."


 In Memoriam - 4 ani fără
Adrian Păunescu
FUEGO: "Adrian Păunescu salvează o lume,
un suflet, o muzică, o literatură..."

Accesaţi:

"Era 2010. August, 23.
Cald şi singura bucurie era doar reîntâlnirea cu prietenii, căci eu vara nu funcţionez în parametri optimi din cauza caniculei.
Atunci, de ziua mea, am primit în dar o parte din înţelepciunea lumii,
cuprinsă în câteva foi –
"CARTEA CĂRŢILOR",
a lui
ADRIAN PĂUNESCU.
Dar nu era o simplă carte. Era personalizată.
Maestrul mi-a transmis un mesaj pe prima pagină, care m-a onorat, m-a emoţionat,
m-a făcut să plâng.
De ce? Pentru că prima mea apariţie la televiziune a fost în platoul său de la Antena 1, acolo unde m-a încurajat, dându-mi aripi să sper şi unde am avut bucuria de a fi alături de Mirabela, Grigore Vieru şi Gheorghe Zamfir, cântând despre Eminescu.
Adrian Păunescu a fost o minune. Una adevărată. Acum este un erou, un poet de geniu care uimeşte prin versificaţia sa.
Nu e nevoie de o descriere amănunţită din partea mea. Spun doar că mi-ar fi plăcut să colaborăm. O singură piesă am pe versurile sale, uitată, pierdută pe ceva înregistrări de prin 1998-1999.
 Am ştiut tot timpul că poezia are efecte. De oricare. Pentru mine e salvatoare. Iar Adrian Păunescu, cu versurile sale, salvează o lume, un suflet,
o muzică, o literatură.
Mai jos, amintirea mea de preţ din partea lui.
Cartea? De excepţie. Merită să o aveţi în colecţia voastră. Vorbele, emoţionante.
("Pentru Paul Surugiu, în fiinţa cosmică, îmi amintesc să fi găsit acum câţiva ani, suficientă vocaţie la o ANTENĂ. Cu prietenie, Adrian Păunescu / LA MULŢI ANI, COPIL TALENTAT!")."
Paul Surugiu - FUEGO
2014
Accesaţi şi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template