Balul de caritate "Lumina Inimilor"


Fuego - invitat al Balului de caritate organizat de
"Rotary Varana" Focşani

FUEGO: "De la ea am învăţat cum să fii acolo,
când cei din jur au nevoie de tine..."

"Dragii mei,

V-am povestit întotdeauna despre oamenii frumoşi care-mi sunt alături, sprijinindu-mă, fiindu-mi suport, arătându-mi astfel că-mi pot găsi liniştea în prietenia şi în încrederea pe care mi-o acordă.
Una dintre aceste persoane este
ELENA STOICA.
De nădejde, mă impresionează în fiecare zi cu toată stăpânirea sa de sine, cu implicarea şi devotamentul pe care le aşază în tot ce întreprinde. Şi credeţi-mă, întreprinde multe, nefiind niciodată obosită.
Şi impresionează cu promptitudinea de care face dovadă atunci când cineva are nevoie de ajutorul ei.
Elena este un caracter puternic, un om dedicat prieteniei, care face tot ce-i stă în putinţă atunci când crede
cu ardoare în ceva.
 Mi-e exemplu şi îi mulţumesc
pentru tot suportul, pentru poveţe,
pentru camaraderie!
E mai mult decât o simplă prietenă.
Este omul de la care am învăţat cum e sa fii cumpătat, cum să dai frâu simţirii şi, peste toate, cum să fii acolo atunci când cei din jurul tău au nevoie de tine.
Elena iubeşte şi susţine arta, o promovează, găsind alinare şi linişte în mirările acesteia.
De mine e alături de multă vreme, fiind principalul sponsor al tuturor proiectelor pe care le-am întreprins, făcând-o dezinteresat, fără dorinţa de a epata.
Chiar şi în turneul pe care urmează să-l realizez în luna decembrie -
"Craciunu' nostru-i românesc!".
Recent, în cadrul galelor "Familia Favorit", alături de care a fost în momente esenţiale, i-am oferit, simbolic, un Trofeu de excelenţă, tocmai că pentru ea arta e limbaj universal.
Poate de asta revin cu atâta plăcere în zona Vrancei.
Pentru prietenia aceasta frumoasă.
Curând, la sfârşitul lunii, voi participa la un eveniment organizat de către Elena, împreună cu "Rotary Varana" Focşani, al cărui preşedinte este, unde voi cânta pentru a dărui speranţă, pentru o cauză nobilă, aceea că implicându-ne, împreună, în fapte ce-i ajută pe alţii, putem face minuni la propriu.
De altfel, eu sunt şi unul dintre
"Prietenii Bunăvoinţei Rotary"
şi sunt onorat pentru asta.
Aşadar, pe 29 noiembrie, îi aştept pe toţi cei care vor să aprindă lumini pentru inimi, într-o seară de neuitat, la Focşani, la Balul de Caritate Rotary -
"LUMINA INIMILOR".
Mulţumirile nu încap în câteva rânduri. Ele se simt şi se transmit, culmea, tot prin cântec. Aşa-mi stă mie cel mai bine.
Şi pentru că asemăn tot ce primesc zilnic, de la Elena Stoica, manager general al Societăţii "Proxima Moda", cu lecţiile venite ca nişte sfaturi părinteşti, îi dedic piesa "Iubesc o singură femeie"..."
Paul Surugiu - FUEGO

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template