Dan Negru, UIMIT de ce i-a spus Fuego

Dan Negru: "M-a sunat dimineaţă..."



Dan Negru le-a povestit prietenilor virtuali că miercuri dimineaţă a fost sunat de Fuego.
 Prezentatorul emisiunii "Next Star" a rămas uimit de faptul că Paul Surugiu l-a căutat doar pentru a vedea ce mai face şi nimic mai mult.
"M-a sunat Fuego azi-dimineaţă. Am sporovăit câteva minute, după care l-am întrebat de ce m-a sunat, cu ce să-l ajut?...
"Cu nimic...", mi-a răspuns. "Am sunat doar să văd dacă ţi-e bine. Atât."
După ce am închis, mi-am dat seama cât de strâmb am ajuns. M-am dezobişnuit ca cineva să mă sune doar
ca să mă întrebe ce mai fac...
Paul, mulţumesc!",
a scris Dan Negru pe Facebook.
Sursa: DCNews
18 iunie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template