FUEGO - lansare album "STEAUA MEA"

Fuego, album surpriză cu piesele lui Jolt Kerestely, la aniversarea a 80 de ani ai compozitorului
Lansarea albumului eveniment al anului: "STEAUA MEA"

 FUEGO nu stă o clipă. Asta e dovedit! După două turnee naționale de la începutul anului, încheiate cu succes, cu aplauze îndelungi la scenă şi săli pline, două omagii de referinţă - unul către Dan Spătaru, celălalt către Grigore Vieru, unde a putut exersa şi talentul actoricesc, într-o partitură de excepţie, Fuego a mai lansat un album. Şi nu discutăm despre orice fel de material discografic, ci unul mult aşteptat, atât de admiratorii interpretului, cât şi de critici.
Este vorba despre CD-ul 
"STEAUA MEA",
o sărbatoare a muzicii de calitate, o încununare a carierei maestrului JOLT KERESTELY, proaspăt premiat de către RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI cu un trofeu pentru întreaga carieră.
 Albumul cuprinde o colecţie impresionantă de cântece sensibile, cu linii melodice ample, patru dintre ele fiind premiate anul precedent de către Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România, la categoria pop-rock, declarate de către membri drept cele mai bune creaţii ale anului.
Mulţi ar spune că într-adevăr, pe o piaţă dominată de sound-uri care de care mai efervescente şi efemere, nu e loc pentru ceva atât de complex. Ei bine, iată că atât Fuego, cât şi Jolt Kerestely sunt de altă părere şi lansează albumul
"STEAUA MEA",
produs de "Euromusic" Cluj Napoca (Florin Puică-Dat).
 "Mă bucur că putem lansa acest album în emisiunea mea şi că publicul are ocazia să asculte toate creaţiile. E firesc să spun că maestrul Kerestely a creat o capodoperă. Până la urmă, albumul acesta vorbeşte despre tot ce simţim, pe note înalte, eu dându-i doar o formă sonoră.
Cred că o astfel de muzică poate fi ascultată de oricine, importantă fiind, în cele din urmă, emoţia transmisă de linia melodică, de versurile sublime şi de orchestraţiile pline de inspiraţie, realizate de cei care ne-au fost alături în conturarea fragmentului de artă numit "STEAUA MEA": textierii Carmen Aldea Vlad, Marian Stere, George Popovici, Narcis Avădănei, orchestratorii înzestraţi cu har: George Natsis, Andrei Kerestely, Andrei Tudor, Alexandru Gorgos, precum şi Casa de Producţie "Euromusic" Cluj Napoca, manager Florin Puică-Dat.
Pentru mine, e o onoare să colaborez cu cel care a creat parte din cele mai îndrăgite şi complexe melodii ale muzicii uşoare româneşti. Albumul îl încununează, cu cinste, pe maestru, oferind simţire creaţiei sale de peste 50 de ani, la ceas aniversar, iar mie îmi oferă un motiv real de a spune că muzica e parte a vieţii mele, cu ecouri şi satisfacţii imense."
 De asemenea, în emisiune vom descoperi de ce nu se mai face cu adevărat muzică de calitate în România, cum pot deveni aceste piese coloane sonore de film cu adevărat memorabile, precum şi motivul care l-a determinat pe Fuego să continue pe drumul muzical, în urmă cu mulţi ani.
"Am colaborat cu nume importante ale scenei autohtone şi sunt fericit că acum, prin Paul, muzica mea din prezent a prins conturul meritoriu. Prin talentul său, Paul nu doar că interpretează, ci şi trăieşte prin ceea ce am transmis eu, iar pentru asta nu pot decât să-i mulţumesc.
Am compus pentru acest album, care-mi încununează simţirea, piese de linie, dificile, grandioase, cu melodicitate complexă şi instrumentaţii pentru o tehnică vocală cu întindere mare, construite special pentru o voce puternică, cu personalitate, aşa cum este a lui Fuego.
De multe ori Carmen Aldea Vlad asculta melodia la telefon şi făcea versurile pe loc.
Tradiţia merge înainte, prin cântec, prin această scrisoare ce se vrea a fi citită cu sufletul, printre sunetele ei, din vocea incomparabilă a lui Paul!"
Jolt Kerestely
Tatiana Solomon
Sursa: "Click" 
29 mai 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template