FUEGO: "Povestea e despre mine..."


FUEGO: "Voi aduna amintiri pentru o viaţă..."

"Aseară am început turneul naţional.
Ce încântare!
Publicul l-am găsit la fel cum îl ştiu de aproape 10 ani, de când fac turnee prin ţara asta mare şi frumoasă, cald, primitor, cu entuziasm şi cu dorinţa de cântec special.
Braşovul are simplitate, are demnitate, are tot ce-i trebuie pentru ca un artist să poată fi mândru că-i artist, chiar şi pe scenă.
Povestea pe care o vedeţi e simplă.
 E despre mine, iar cei care nu mă ştiu, pot să o facă acum, ascultând cele mai speciale cântece din repertoriul meu de 20 de ani.
Cânt, după cum e firesc, live, împreună cu un band de instrumentişti de aur, virtuoşi şi plini de bucurie.
Se aude şi se vede bine datorită celor care se ocupă de tot amplasamentul scenic - Coco Sound, dar şi prietenului şi colaboratorului meu de atâţia ani, Andrei Kerestely.
Cred că voi aduna săptămâna aceasta, în care voi străbate ţara, amintiri pentru o viaţă, căci nu mai pot, dar chiar nu mai pot fără întâlnirile cu publicul meu. Ele-s inspiraţie, generozitate, veselie.
În seara asta, ploieştenii mă aşteaptă.
Le-aduc şi lor veselia şi le spun de ce trăiesc.
Fac poze şi vă arăt şi vouă, mâine, un mic fragment din ce vă aşteaptă dacă veniţi să mă vedeţi. Mai aveţi unde, la Constanţa, Galaţi, Focşani, Iaşi, Bârlad, Bacău, Adjud, Chişinău şi Bălţi."
Paul Surugiu - FUEGO
21 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template