FUEGO: "Merg la pas cu poveşti pentru viaţă..."


FUEGO: "Iubiţi cărţile!"

"În goana zilnică, avem nevoie de momente de relaxare, de bucurie, de inspiraţie.
 De dimineaţă, după o minunată seară petrecută pe scenă, cu publicul meu, la Constanţa, mi-am zis c-ar fi bună o porţie de lectură.
Mai ales că-i
"Ziua Internaţională a Cărţii"
şi orice carte are suflet în ea, are o lume, are idee şi ne are pe noi, acolo, fericiţi că-i putem descoperi tainele.
Citiţi, prieteni, orice, căci lectura ne înalţă!
Iubiţi cărţile, căci ele ne înnobilează, ne "mobilează", ne fac,
într-un fel sau altul, mai buni!
Şi uite aşa, eu, în drum spre Galaţi, merg la pas cu poveşti pentru viaţă,
transpuse în file de carte.
De la 19.00, pe scena Teatrului Muzical din Galaţi, mă prind în istoria mea,
cu melodii ce mă fac să exclam:
TRĂIESC!
Vă aştept!"
Paul Surugiu - FUEGO
23 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template