FUEGO: "Eu am o relaţie de poveste cu publicul..."


FUEGO: "Oamenii sunt plămădiţi să se bucure..."

"Ştiţi ce-mi place cel mai mult la turneul
"TRĂIESC!"?
Este într-adevăr vorba despre mine şi activitatea mea muzicală din cei 20 de ani, are laolaltă şi noutăţi şi piese vechi, band-ul e formidabil, George, Alex, Vicenţiu, Bogdan şi Tony îşi fac treaba de minune.
Dar împlinirea vine când aud aplauzele şi zău vă spun că nu sunt un împătimit al lor. Dar când o sală întreagă te aclamă, la Iaşi, în oraşul culturii, în picioare, n-ai cum să rămâi de piatră sau să treci evenimentul la diverse.
Sau la Bârlad, ori Focşani când, deşi aveam şi alte manifestări artistice, departe, pe la Chişinău, spectatorii nu-mi mai dădeau voie să plec de pe scenă. Asta după 3 bis-uri!
Unii râd, alţii blamează, dar eu chiar am o relaţie de poveste cu publicul meu.
Da, îmi dau flori, mă emoţionează când îmi vorbesc cu mari cuvinte, mă cutremur când văd sacrificiile făcute de unii pentru a fi acolo, alături de mine.
Oamenii aşa sunt plămădiţi, să se bucure, obrazul să le fie tremurat de lacrimi, să se împartă între ieri şi azi cu nostalgie, să spere, să asculte lumina, să miroasă vântul şi să iubească muzica.
Nu vă mai spun că de peste tot adun cadouri. În special dintr-acelea de la capitolul calorii, vezi torturi, pască, cozonac, prăjituri, cornuri.
Poate şi de asta, la final, oricât aş fi de extenuat, nu pot, dar chiar n-am cum să las sutele de oameni ce mă aşteaptă şi să plec.
Fac poze cu toţi, îi ascult, le scriu gânduri şi mă bucur să văd că pentru ei...
TRĂIESC!"
Paul Surugiu - FUEGO
27 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template