FUEGO - mesaj pentru admiratori


FUEGO:
"Va multumesc pentru urari voua,
admiratorilor si prietenilor mei..."

"A mai trecut un an...
Se intampla ca in aceste momente aniversare, sa facem bilanturi. Sa adunam luminile si umbrele, sa ne gandim la tot ce am realizat si cu inspiratie, sa trasam directii pentru mai departe.
Capitolele mele se intind pe numeroase file si fiecare dintre acestea
are povestea sa.
De obicei, nu ma mai entuziasmez in ziua de 23 august, nefiind un impatimit al petrecerilor in care eu sunt centrul atentiei.
Anul acesta in schimb, am avut parte de numeroase surprize. Si toate se invart, dupa cum e firesc, in jurul oamenilor. Caci uneori uitam, evitam sa dam culoare vietii prin oameni. Prin acele persoane care ne aduc beneficii imediate, spiritual, bucurii, ganduri si fapte sincere si care sunt langa noi neconditionat.
 Ma bucura sa stiu ca oamenii ma iubesc si ca vin sa ma vada la sala de spectacol, acolo unde este cel mai important, ca ma suna, ca imi sunt alaturi. Nu cred ca exista un cadou mai frumos decat acesta, in care oamenii sa cante cu tine, sa aplaude si peste toate, sa plateasca bilet ca sa te vada.
E firesc sa fie si unii care nu te plac, care nu sunt entuziasmati de munca ta. Pentru ei, vorba romanului, numai de bine. Eu nu pot sa plac tuturor si credeti-ma, nu imi doresc sa fiu pe placul tuturor. Fiecare artist are zona sa de public, iar cei ce intr-adevar sunt spirite adevarate, ca spectatori, au capacitatea de a alege ce le place, fara jigniri si contestari.
Va multumesc pentru urari voua, admiratorilor si prietenilor mei, cat si celor care, inca de acum o saptamana, au inceput sa ma sune. Sunt coplesit sa vad cati oameni trimit mesaje, de la batrani - pentru care ultima speranta ramane un cantec cu mine, pana la mari personalitati pe care le am si
le voi pastra mereu in suflet.
Sunt, in cele din urma, o pictura a tuturor oamenilor care si-au lasat
amprenta asupra mea.
Si azi, la 38 de ani, sunt cum sunt datorita lor.
Va multumesc!
Iar multumirea mea sta in cantec.
Ascultati-mi cantecele si ma veti cunoaste cu adevarat!"
Paul Surugiu - FUEGO
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template