FUEGO - "Artist al Poporului"


FUEGO - "Artist al Poporului"
"Ma daruiesc, cu toata fiinta, cantecului; sunt fascinat cand descopar ca exista oameni de valoare, care-mi apreciaza munca, talentul, efortul, dorinta mea de a fi un Artist complet, de a ajunge la sufletele celor care ma asculta.
De zece ani cant cu drag moldovenilor de peste Prut, ii iubesc, ii pretuiesc, sunt impresionat de dragostea si respectul pe care mi le poarta. Prin cantecul meu, prin muzica mea, am intins o punte de lumina si iubire intre cele doua tari, am fost unul din mesagerii cantecului romanesc la Chisinau.
Titlul de "Artist al Poporului" imi innobileaza sufletul, ma invaluie intr-o aura stralucitoare, pe care nu speram sa o port vreodata.
Permiteti-mi ca aceasta bucurie sa o dedic si memoriei marelui poet Grigore Vieru, care in ultimii ani de viata si-a deschis poarta sufletului spre mine, daruindu-mi o parte din creatia sa, pe care eu am pus-o pe muzica si am daruit-o cu iubire publicului meu drag. Cu aceasta ocazie speciala pentru mine, multumesc publicului de pe cele doua maluri ale Prutului."
Paul Surugiu - Fuego
(Moldpres)
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template