Premiera FUEGO: "Anii mei..."


"ANII MEI..."

Continuam seria surprizelor oferite admiratorilor de catre Paul Surugiu (FUEGO), propunandu-va spre auditie cea mai recenta piesa din repertoriul sau:
"ANII MEI...".
  Rezultat al colaborarii de exceptie cu maestrul Jolt Kerestely si poeta Carmen Aldea Vlad, aceasta noua melodie se alatura compozitiilor de succes care se vor regasi pe viitorul album al artistului Paul Surugiu.
Daca pana acum v-ati putut bucura sufletul ascultand, rand pe rand, celelalte creatii semnate Jolt Kerestely si interpretate de Fuego ("Covor de lacrimi", "Scrisoare necitita", "Viata de artist", "Steaua mea", "De cate ori iubesc..."), acum este momentul sa faceti cunostinta cu ceea ce pentru Paul inseamna "o bucurie a simturilor, care ma reprezinta in totalitate",
"ANII MEI..." 
Auditie placuta!


Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template